torsdag 29. april 2021

Saueskinn pris

Vi har saueskinn av forskjellige raser, farger og sorteringer. Noen av skinnene kommer også fra blandende raser. Derfor også i flere prisklasser, alt fra kr 35- til .

Skinnlåven fører et stort utvalg saueskinn med kort og lang pels i forskjellige farger og fasonger. Selger fra mitt skinnverksted diverse skinn: SKINN er alltid god å ha, enten til pynt eller bruk, inne og ute, sommer og vinter. IKEA - LUDDE, Saueskinn, Ull er flekkavvisende og slitesterkt.


Sortiment og priser kan variere mellom varehusene.

Se våre tepper i saueskinn og kuskinn – høy kvalitet til en fornuftig pris! Hvert dyreskinnsteppe er unikt, og beholder de gode egenskapene i lang tid. Villsauene kommer i alle farger, det gjør saueskinnet også – uten å være farget! Nettopp derfor er villsauavlen så spennende!


Grå deilig langhåret skinnfell av Islandske får. Jeg har vært veldig fornøyd med et saueskinn jeg kjøpte av dere i fjor. Kommer dere til å ha skinn til salgs i år også? De selges med eller uten trykk på baksiden.


Med trykk kan det brukes på begge sider, og hvis ønskelig kan det skrives personlige initialer. Saueskinn finnes i mange forskjellige størrelsar, fargar, ulik ulllengde og type ull. Forutan å dele opp i farge og type sau nyttar me denne sorteringsmetoden for å . Saueskinn Fra Island Spælsau flotte og store XXXL hvite 8989-Spar kr. Saueskinn hvite og sorte fra Island Langhåret 10-cm ca 110-120 . Sammenlign priser i mer enn 2butikker!


Kjøp saueskinn teppe billig i nettbutikkene. Jeg har til en hver tid saueskinn i flere farger fra mine egne sauer. Jeg selger skinna til forskjellig pris avhengig av størrelse, kvalitet og . Har du et saueskinn som trenger en rengjøring?


Se mer av Skinnfeller og andre produkter av saueskinn ved å logge inn på Facebook. Jeg kjøpte dette lammeskinnet til ny-ungen på lilleprinsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.