mandag 28. desember 2020

Pris gjerde pr meter

Eg har rekna ut prisen på gjerde å stolp å det som høyrer med. Men da eg kurer på at kor lang tid bruker eg pr meter sånt ca. Interessert i rimelig nettinggjerde ? Sauegjerde , trenger råd innlegg 11.


Flere resultater fra gardsdrift.

Hva koster det å sette opp et netting gjerde ? ByggeBolig byggebolig. Gjerde - 2m seksjoner, oppgitte priser er pr meter ,. Kan monteres på Betong eller Tre . Vi lagde gjerde helt fra bunnen av, her vi leier. Husker ikke prisen - men kjempe jobb vet jeg ikke.


Var meg, sambo og min bestefar.

Noen som har satt opp stakittgjerde i det siste? Bufret Lignende Anbudstorget viser deg resultater med nettinggjerde. Avstanden mellom stolpene kan ikke være over meter for å få gjerdet solid og avstivet. Antall meter mellom stolp, 2. Det er snakk om en ti-tolv meter tilsammen, og gjerdet bør være litt høyt pga mye innsyn. Pris pr m vanskeleg terreng, 167.


Alle produkter privatmarked. Panelgjerde 153x2cm. Gjerder som er vakre og velholdte gir eiendommen et løft. Et stakittgjerde i vinyl har en meterpris på ca. Et gjerde er ikke gratis, ei heller et i tre.


Et billig, umalt tregjerde koster kr 4pr løpemeter , og skal det males med tre strøk og eventuelt monteres, blir prisen fort. Jeg finner ingen priser hos dere. Vi produserer og monterer rekkverk i. Kvalitetsmetode: Stålet er slyngrenset.

Skive ståltråd og brun impregnert staur, ferdig montert, kr 2pr. Timepris på ekstraarbei som rivning av gammelt gjerde , rydding av trase o.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.