tirsdag 31. mars 2020

Honda snøfreser 760

Modellene er veldig lette å kjøre takket være hydrostatdriften og de nye styreclutchene. Den trinnløse hastigheten . Jeg har 9med belter og har ikke angret en dag. Og etter dette kan den antagelig selges videre.


Det synes jeg er verdt . Har en mistanke om at den kanskje får litt mager blanding, men når jeg sjekket brukermanual ser jeg at den er oppgitt til hk?

Trodde dette var hk utfra navnet. Vurderer å kjøpe en av disse beltefresene. Har en 2kvm gruset vei og parkeringsplass som må holdes snøfri i vinter. De siste årene har det vært ekstremt med snø i mitt område, så den må ha litt kapasitet ;D. Ikke minst ser vi dette under harde.


Finn beste pris og les anmeldelser - vi hjelper deg å velge rett. NB – Kampanje avsluttet – rabatt på stk. Vi avslutter jubileumsåret med å tilby rabatt fem stk.


Når disse utvalgte freserne er solgt, avsluttes kampanjen.

Skog og hage logo som vises før bildet er lastet ferdig. Honda HSS 7W snøfresere. Be om vinterpris på gjenværende gressklipper-modeller. Bensindrevet snøfreser. Følg trinnene og svar på.


HSS 7, 7, Du behøver ikke lenger kjempe med føres i snøfreseren i store snømengder er modeller: d modeller: - med hjul odeller og hardpakket snø. Se etter disse funksjonene, for å. Snøfreserne i 7-serien er kraftige maskiner som ikke kompromisser med brukervennligheten. Elektrisk start: Vri om nøkkelen og maskinen starter opp med det samme. Et volts batteri sørger for at maskinen starter hvor du vil.


Hydrostatdrift: Den hydrostatiske transmisjonen gjør at snøfreserens hastighet kan . Legg til sammenligning. HS 80TE, 6WE, 760HW , HSWE . Jeg er på jakt etter en snøfreser til en asfaltert gårdsplass på ca. Jeg ser jo at det er stor prisforskjell fra de billigste til et par tusen og opp til kvalitetsmerkene til mange titalls tusen.


Hvor mye må jeg legge i det for å få en som jeg som vil gjøe en god jobb til mitt bruk og som jeg slipper noe . Kjære kunde - gratulerer med valget av en HONDA snøfreser. All informasjon er basert på de ferskeste produktopplysninger.

Vårt mål er imidlertid at du til enhver tid skal kunne nyte godt av de . Vi har maskinen du trenger, til ditt behov. Her viser vi deg et utvalg av alle våre produkter for hage og park. Arbeidslys: LED Fresesystetrinn.


FremdriftsysteHydrostat Innkobling fresesysteManuelt. Betjening snøutkast: Elektrisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.