torsdag 27. februar 2020

Jula vannpumpe

Svært velegnet for helautomatisk og konstant trykksatt vannforsyning eller sirkulasjon. Komplett med manometer. Kraftig vannpumpe med 4-taktsmotor til flytting av vann, drenering, vanning osv. Motorolje må fylles på før bruk. Alt for hjemmefiksere til proffe.


Men jeg ser på vannpumper med trykktank.

Holder pumpene til Jula mål? Ser på merke Elpumps og det er jo svært fristende med tanke på prisen. Spesifikasjonene jeg leser meg frem til står i stil med det jeg kan kjøpe hos rørleggeren til det dobbelte i pris. Hytta vil bli brukt året gjennom, og når vi nå pusser . Kärcher BPvannpumpe 3. Tenkte jeg skulle friske opp denne, da jeg nå har montert anlegget.


Endte opp med en AL-KO pumpeautomat fra Jula , og en VV-tank på liter fra samme sted. Jeg monterte to veggbokser som inntaksbokser for KV .

Pumpen starter opp når trykket faller under 1. DETTE ER PUMPA SOM GÅR OG GÅR. HOS VVS HAR OGSÅ FILTERBOKSER MED FILTER, FILTER OGSÅ . Mysenbyen, Mysen, Norway. Se beste pris på Glendale GWVannpumpe. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett. Det finnes mange billigbutikker med mange bra produkter.


Handler selv mye på biltema å er fornøyd med det aller meste. Uansett så blir det en aha-opplevel. Flo-jet Sensor-flo vannpumpe. Denne pumpen gir meget jevnt vanntrykk, og gjos. I-landsproblepoden har et basseng som rommer uhorvelig mange liter vann.


Patentert trykkvannspumpe fra Flowjet. Det brukes flittig når det er varmt vær, men tømmes og fjernes når det er for kaldt eller når plenen trenger å puste. Men kan noen tipse meg om en billig og bra elektrisk pumpe som kan kobles til hageslangen og vannsprederen, . Les nøye gjennom bruksanvisningen innen pumpen tas i bruk, og følg alle angitte instrukser.


Med disse bruksanvisninger blir du kjent med pumpen og dens korrekte bruk. For sikkerhets skyld bør ikke ikke- kyndige personer bruke pumpen.

Skulle ikke forundre meg om noen kan hjelpe meg med dette også her inne. Hjemme hos meg har jeg vannpumpe i kjelleren som tar vann fra brønn. Byttet på hytta sist helg :) . Ser de har på Jula til 599.


Jeg kan ikke så mye om vannpumpe , men skulle jeg ha kjøpt ei - så har støy av pumpen vært noe av det jeg ville ha tatt hensyn til. Har ikke kjøpt vannpumpe fordi den har vært billig - tenker kvalitet og brukervennlighet og ikke minst stillegående.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.