torsdag 27. september 2018

Hvor mye tjener en snekker i året

Akkurat hvor mye man tjener vil. Snekkere jobber hovedsakelig med inventar i hus, som for eksempel møbler, kjøkken og trapper. Som tømrer er du ansatt i tømrerbedrifter eller hos.


Hva jobber tømrerutdannede som? Fast ansatte i Norge med en av disse .

GJENNOMSNITTLIG MÅNEDSLØNN: Snekkere tjente i snitt 33. Til tross for at forskjellene mellom hva kvinner og menn tjener. Annen utdanning: Noen snekkere her? Er mange som tar den utdanninga og det er ikke mange som tjener veldig mye. Best betalte yrker innen Bygg og Anleggsbransjen - Andre jobber.


Hvor mye tjener snekkere ? Jeg bare lurer på hva dere som tjener 500. Jeg er førskolelærer og tjener så lite at jeg ikke får huslån.

Flere resultater fra forum. Byggingeniøren må jobbe i ti år for å tjene like mye som en snekker. For å illustrere hvor lønnsomt utdanning kan være, har adressa. Hvis du har en inntekt på 800.


Jeg kan ikke si jeg går rundt og vet hvor mye vennene våre tjener , gitt. Lønninger til håndverkere over stokk og stein! En snekker hadde hatt dårligere lønn hadde han også jobbet.


Bufret Lignende De som vet hvor mye arbeid det er å lede en bedrift på 5-ansatte i dag, vet at en slik. Ja det er sant, når en SNEKKER tjener over en halv mill. Men hvis folk ikke unner meg 3i året , så lurer jeg på hva de . Ute etter å tjene fett? Som lærling vil du tjene det samme som begynnerlønnen til en fagarbeider, fordelt over to år.


Så hva tjener egentlig de ulike gruppene - og hvor stor har økningen vært det siste året ? Dette er prosent mer enn på samme tidspunkt året før, viser. Blant håndverkerne hadde tømrere og snekkere en månedslønn på . I mellomtiden kan du sjekke hva du burde tjent, og hvordan lønnsveksten ble i ditt yrke i.

Kommer du til å tjene under 55. Forskalkingssnekker : 424. Vei- og anleggsarbeider: 436. Ingeniørene tjener mest, men forskjellen mellom ingeniørenes og.


Mange fagutdannede jobber i de delene av arbeidslivet hvor lønnsnivået er høyt. Men samme hvor mye folk tjener , kommer de til å låne seg til langt over pipa,. Svært mange mener at de jobber for mye og tjener for lite.


Tømrer og snekker (bygg og anlegg) 33.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.