fredag 28. september 2018

Bensinkanne med lufting

Jerrykanne i meget høy kvalitet fra Scepter. Lufting i bakkant av håndtak sørger for meget effektiv tømming. Kannen leveres komplett med helletut som sitter inne i lokket.


Denne modellen er bred og stødig. Kanne egnet for bensin, diesel, parafin etc. Filter etter Rense filter.

Se også bensinkanne liter. Tagger, bensinkanne motorsag, bensinkanne liter, bensinkanne til båt, bensinkanne med ventil , bensinkanne med lufting , bensinkanne båt, bensinkanne plast, beste bensinkanne. Man er avhengi av kanner med lufting , det går kjapt å helle på liter, helletut påsatt lang tykk slange, som passer på alle kannene jeg har null søl og enkelt for en person selv i bølger. Jeg står helt oppreist og fyller.


Kontra hevertsystem med pumper og dill og dall, mye enklere. Helletuten påmontert 2m . Bensinkanne i klassisk militærstil. I plast, med bøyelig helletut. Rød liter bensinkanne i plast.

Leveres med helletut og skrukork med pakning. Med lufting for raskere tømming. Den gule utgaven brukes normalt til diesel. Meget prisgunstig jerrykanne i god kvalitet. Bredde: 3mm Dybde: 2mm Høyde: 4mm Vekt: kg.


L NEVERSTOP BENSINKANNE , G ltr. Klassisk army-modell av plast. Mål: 3x 4x 1mm (bxhxl). Jeg tror det er 170l tank på båten. En typisk økt med vannsport og morro koster typisk halv tank.


Jeg er usikker på hva jeg kan forvente, men lufting for at ikke selve hellingen skal ta så lang tid er vel nødvendig?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.