fredag 28. august 2015

Radiator tetting

Radiatoren min har hull, og jeg gidd ikke kjøre mil og betale himla med penger på bro og bensin for å hente en fra delebilen, så hva kan jeg gjøre? Har du ikke påfyllingslokk på radiator så skru av øvre slange på radiatoren og hell det rett i. Det jeg var redd for var tetting av varmeregisteret.

Bil, MC, Båt, Friti Hjem, Kontor-Teknik, Bygg, Bilpleie, Verktøy. Hurtig og effektiv tetting av lekkende rør m. Tetting av radiator - posted in Teknisk: Jeg har fått noe få, små sprekker (2-3mm x maks mm) i plastmanifolden på toppen av radiatoren til en .

Xeramic har kommet med et produkt som renser radiatoren og en som kan tette små lekasjer som ikke er synlige. Radiatoren min har tydeligvis noen små hull. Det er et gammelt kjærring-råd innen radiator tetting.


Dette er en midlertidig løsning på problemet, og radiatoren vil oppleves som tett en god stund til før den må skiftes eller tettes på skikkelig vis. Bilen kokte over en dag og jeg fant ut radiatoren lekker på de nederste hjørnene. Kan det være hull i radiatoren eller lignende? Teknisk Mekking: Har lekkasje på radiatoren på min Sub.


RISLONE Radiator Stop Leak kan tilsettes i ekspansjonskaret. Legges til lekkasje eller beskyttende i alle frostvæske og .

Nio Lube Radiatorforsegler er utviklet for å tette lekkasjer i alle typer kjølesystemer, varmevekslere, kompressorer, aggregrater etc. En lekkasje i vannkjølt radiator er en av de mulige årsakene. Dersom kjølevæsken strømmer ut, er det ofte tilstrekkelig å erstatte pakningene. Egenskaper: Sikrer kjølesystemet mot skader som følge av lekkasjer.


Vedvarende tetting av lekkasjer i kjølesystemet. Nio Lube Radiatorforsegler tetter radiatorer, koblinger, overganger, pakninger,. Jeg har også hatt suksess med stp sin radiator tetting på en Audi. Kjemisk tettemiddel som gir permanent tetting av mindre lekkasjer i radiator og varmeapparatsystem. I går kom det en del skum ut av radiatoren,når jeg åpnet.


Ikke bruk radiator-tetting med mindre du vet at det er lekkasje, og det ikke enkelt kan . Inneholder rusthindrende stoffer og reduserer ikke . Har du vært så uheldig å få hull i radiatoren på bilen og trenger hurtighjelp? STP Radiator Tett gir en permanent tetning av de fleste lekkasjer i et kjølesystem. Amund skrev: kan de rett og slett vere lokket på radiatoren?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.