tirsdag 30. juni 2015

Støpe garasje

Hvordan lager man grunnmur for garasje ? I vår andre garasjefilm kan du se hvordan dette kan gjøres. Såle og ringmur støpes først, for deretter å støpe gulvet med fall inne mellom ringmuren. Snø og is som tiner fra bilen gjør det ønskelig med fall i garasjen.


Når du skal støpe din egen garasjesåle er det flere ting å huske på.

Underlaget må ha et toppsjikt med drenerende masser og være godt komprimert, og ved fare. Hva med å bare støpe en ringmur og asfaltere inn i garasjen eller legge belegningsstein, da blir det en sammenheng med utearealet og både . Skal få opp en garasje her, ENDELIG, og da ønsker jeg jo å gjøre litt selv også. Hei, jeg planlegger å bygge garasje , og ble anbefalt at for å spare litt penger, kan man gjøre litt selv, bl.


Igland Garasjen har inngått samarbeidsavtaler med lokale entreprenører og. Med god hjelp fra Unicons erfarende sjåfør og samarbeidsvillige betong, støpte en privatperson i Trondheim et garasjegulv med fiber, en ferdig avrettet flate på . Betong,Entreprenør,Maskinentreprenør,Murer Skal grave, fylle, fundamentere og støpe ferdig gulv til garasje.

Det er enkelt og raskt å støpe fundament til uthus eller garasje selv. Her får du en komplett veiledning til hvordan du gjør det. Hei Har en liten garasje i rekke som i dag har gulv av pukk. Jeg driver å tenker på å bygge meg garasje til sommeren.


Lurer på om jeg skal støpe gulv der. Jeg har nylig kjøpt meg en dobbelgarasje og planlegger å støpe gulv der. Akkurat det med oljeutskiller på ev sluk inne i privat garasje er noe . Driver og bygger garasje nå, på 50kvm i grunnflate. Jeg har en Garasje som i dag står med et enkelt tretak, og vegger i betong.


Holder på planlegge garasje. Og lurer på om man skal bruke plast under betongen ? Og hva som er best av . Hjelp med støttemur, garasje eller pussing av gulv? Vi kan hjelpe deg med alt fra støttemurer, garasjer , til støping og pussing av gulv.


Er det helt bak mål å ikke støpe gulv dersom vi skal bygge garasje ? Går det an å støpe i ettertid?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.