mandag 28. desember 2020

Pusse opp trapp

Skal du pusse opp trappen ? Se trinn for trinn hvordan du går fram for å fornye og pusse opp trappen. Fornyelsen av trappen tok ca dager. Trappen er møbelet som knytter huset sammen, og er derfor utsatt for slitasje. Her får du tips til hvordan du kan pusse opp , male, legge teppe .

Mange som pusser opp hjemme fokuserer gjerne på nytt gulv, . Lær å pusse opp trappen hjemme! Unsubscribe from mpon1? En trapp er mer enn en praktisk konstruksjon − det er et viktig møbel.


Her har vi samlet saker om hvordan du kan pusse opp og fornye trappen ! En sliten trapp kan bli som ny, men det er flere alternativer - og store prisforskjeller. Her er interiørekspertens .

Gammel, mørk lakk og slitasje på trinnene er ikke noe vakkert syn. Men i løpet av et par dager kan du lett pusse opp trappa slik at den igjen blir pen å se på. Male trappen er ikke så vanskelig og tidskrevende som du tror.


Mange gruer seg for å pusse opp trappen , fordi mange tror det er en sabla . Trappen er ganske lang, går fra gangen i første etasje og helt opp til tredje. Vi har pusset ned en gammel furutrapp , og jeg lurer såå fælt på fargevalg. Er første gang jeg tar slike valg, og det er jo så utrolig vansklig! Nemlig hjørnelist til flis.


Forsøkte først å fjerne alt, for pussing og beising - men ga opp da limet til . Det stod mellom å kjøpe en ny trapp eller å pusse opp den gamle. Valget falt på ny, og i løpet av fem timer var jobben gjort. Null pussing, kvistlakk, grunning.


Jeg ønsker å male hele hvit, men mannen er skeptisk til å male trinnen hvite siden skitt synes så fort og . Veldig mange har ikke strøm eller stikk i trapperommet. Et tips er derfor å ordne et stikk eller to i nærheten av trappa når du pusser opp og likevel har elektriker til . Tror muligens jeg har tatt meg vann over hodet!

Noen som har gode tips ang. Jeg gjorde som Karna sier, da jeg malte og pusset opp trappen her. Vi skal endelig starte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.