tirsdag 2. juni 2020

Interiørblogg bad

Her finner du interiørbloggernes fineste bad. Under finner du enda fantastiske bad som ikke . Her viser norske interiørbloggere frem sine bad!

Du kan trykke på alle linkene, og komme inn til den som eier badet for å se bilder og lese mer . Skal du renovere eller bygge nytt bad og ønsker baderomsinspirasjon, så har du kommet til rett sted. Her har vi samlet et stort antall baderomsbilder og . Badet til Marieke og Mark van Kruijsbergen ligger knyttet til hovedsoverommet og har nedfelt badekar, frittstående vasker på spesiallaget benk .

En interiørblogg skrevet av eieren av Drømmeverden interiør butikk og. Badet i seg selv går i lys beige på fliser og hvit innredning, altså et . Av og til blir jeg så overrasket over at folk velger rustikke fliser, forheng foran vasken og store urner med rust . Heisan, håper du har hatt ei fin helg:) Kost deg med et langt deilig bad kanskje. Kjent roen, velbehag, og kanskje et glass på kanten også.


Legger ved litt inspirasjon på baderom som jeg synes har det lille ekstra. Hei, og stor takk for veldig inspirerende blogg :) Den er herved bokmerket.

Finn inspirasjon, tips og nyttig informasjon om oppussing av bad. Nyttige artikler for deg som skal pusse opp badet eller vurderer å bytte varmesystem. Jeg tar det som et stort kompliment at jeg stadig får eposter og spørsmål fra lesere av bloggen, min tidligere blogg, følgere på IG eller venner på . Norges ledende livstilsbutikk på interiør og Bad.


Da vi kom hjem og alt var pakket ut sier min kjære: ta deg et ba jeg har. Blir veldig glad om du etterlater deg et spor, enten du har blogg eller . Firmaet drev opprinnelig generell interiør design, noe de fremdeles gjør, men har etterhvert i sterkere grad spesialisert seg på bad og . Alltid det nyeste innen trender og interiør i vår interiørblogg. Finn de smarte, stilfulle løsningene til ditt baderom. I dag har jeg knipset noen bilder av badet vårt i 2. Categories: Bad Tags: ba inspirasjon, interiør. VIss jeg måtte velge ut den tingen jeg er mest fornøyd med i huset vårt etter at vi pusset opp, da må jeg si badet.


Badet var et forsømt rom, og trengte en solid makeover. Til stue, kjøkken, soverom eller bad – dette er gavene for alle som elsker interiør og design.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.