onsdag 26. desember 2018

Luftpumpe biltema

Dobbeltvirkende, fyller raskt luftmadrasser med luft. Også godt hjelpemiddel til grillen. Egnet til å pumpe opp eller tømme gummibåter, luftmadrasser og lignende. Pumper inn eller suger ut luft.


Tilkoblingsnippel og tre ulike munnstykker medfølger.

Fungerer også som powerbank for lading av mobiltelefoner og andre mobile enheter. Kompakt kompressor med digital trykkmåler med mulighet for å stille inn ønsket dekktrykk. For bil- og sykkeldekk og luftpumpe for pumping eller tømming av gummibåt, luftmadrass m. Ideell å ha med i bil, campingvogn, bobil eller båt.


Bærehåndtaket gjør den enkel og praktisk å ta med. Luftmengde: kompressor: . Fyller eller tømmer hurtig luftmadrass, gummibåt og lignende.

V effekt (maks): 1W. Enkel fotpumpe for luftmadrasser, bassenger og oppblåsbare leker. Utstyr: Oppladbart batteri. Ytterligere info: Kan brukes til forskjellige ventiler Dobbeltfunksjon (inn- og utpumping).


Antall batterier: Stk . Har aldri vært noen Biltema entusiast, men må si at dette produktet : Oppladbar luftpumpe CE-merket. Den skal kunne medbringes. Det eneste som mangler er pumpe. Orginal Naish pumpe får du kjøpt på e-bay for en billig penge. Eller så klarer man seg like godt med en pumpe fra Biltema.


Sugeevne ned til mm - får i pr. Jeg har lenge lett etter en liten elektrisk pumpe som kunne ha sugd opp f. Problemet er at jeg ikke får pumpet opp noe godt med noen pumpe. Først kjøpte jeg en sånn liten sak på biltema , men jeg får ikke til å pumpe med den.


Så kjøpte jeg en mer gammeldags pumpe på Obs!

Sport, fritid og spill. Brukte Svart og grå Biltema luftpumpe i Tromsø. FloransSvart og grå Biltema luftpumpe. Er den fortsatt tilgjengelig? I hvilken tilstand er dette?


Trykk for å se mer informasjon . På babyshop, der jeg kjøpte vogna, finnes det ikke en eneste pumpe. Men jeg vet at Barnas Hus har en universel pumpe som passer til de fleste vognene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.