tirsdag 14. august 2018

Gustaviansk blå soverom

Blåfarger er uten tvil viktige denne sesongen, og sjeldent har vi sett en. Noe mindre rød i uttrykket enn Gustaviansk Blå , beskrevet over. Produkttype: Toppstrøk.


Vanntynnet, løsemiddelfri interiørmaling. Jeg har den på vårt soverom ! Når jeg begynte å male fikk jeg sjokk hvor blå den virket.

Men når den tørket ble den akkurat som jeg hadde sett . Farge på soverom innlegg 14. Pilasterblå eller gustaviansk blå ? Du skal male to soverom i to uilke farger, hvilke. Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Hei, skal male soverommene i leiligheten og ønsker en lekker dus blåfarge. Denne Pinnen ble oppdaget av Sara Hedberg.


Tenkte på skyggeblå eller gustaviansk blå eventuelt pilaster blå.

Og lurer på om jeg skal male en fondvegg i stuen i den fargen. Men eneste plasse jeg har sett den fargen er på soverom. På soverommet har vi blandet litt varmt med kaldt. Gustaviansk blå fra Jotun sammen med eggehvit tak og panel, vegg til vegg teppet er . Se vårt utvalg av rom i forskjellige blåfarger, og bli inspirert til å finne din egen! Jeg tror det blir en bra blåfarge til et soverom , og tror den passer godt til . Har soft mint på det andre soverommet , den ble litt for lys synes jeg.


Soverommet er innredet i svale farger. En perfekt farge for en friskt kjøkken, et tøft gutterom eller en svalt soverom. Jeg vil aller helst ha en grå stue og blått soverom , men synes det er vanskelig å velge.


Til soverom liker jeg veldig godt gustaviansk blå :). Mie du er inne på noe der :D. Blått er en avslappende farge og er derfor svært populær på soverommet.


Men det kan virkelig heve et rom hvis man fargesetter riktig, sier Ellen S. Klingenberg, interiørarkitekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.