fredag 3. august 2018

Drivhus skap

IKEA - HINDÖ, Drivhus/skap, innen-/utendørs, Bruk dette drivhuset når du dyrker dine egne grønnsaker, urter og bær, og til oppbevaring av blomsterpotter, . Ei spirekasse med ett brett (som den på bildet til høyre) får plass nesten hvor som helst: i ei bokhylle, oppå et skap eller til og med på nattbordet. HINDÖ drivhus/skap, innen-/utendørs, grå Bredde: cm Dybde.

BufretMed et Nelson drivhus kan man på fineste vis innrede en grønn oase inne og få botanisk stemning midt i stuen. Skapet er beregnet til terrassen eller altanen, . Helt nytt drivhus/skap fra IKEA selges pga feilkjøp. Er ferdig montert (brukte timer) selges Hbu 9kr.

Nesten nytt/ubrukt drivhus fra IKEA kjøpt før sommeren. En enkel og smidig løsning som er perfekt å sette på terrassen, i hagestuen eller på balkongen. Ideelt til planting av blomster, småplanter og urter.


Har man ikke drivhus, kan man lage et drivhus-skap på en enkel måte. Her viser jeg hvordan jeg har gjort det med georginene.

Et drivhus gjør sommeren lengre og gir deg ekstra gode grønnsaker og frukt. I flere år drømte jeg om et drivhus og da jeg fylte år ble drømmen virkelighet. Et drivhus som jeg ikke i min villeste fantasi kunne tro skulle kunne bli mitt, sto nå . Vi viser deg, trinn for trinn, hvordan du bygger drivhus, f. Lær å skifte drivhusglass, enkelt og billig. Spira er et påkostet drivhus fra Grønt Fokus, modellen på bildet er til å. Siden føttene kan justeres, står skapet stødig også på ujevne gulv.


Tenker du på et slikt som man kan montere mot veggen? Så et slikt hos Jula (Trondheim) for noen dager siden. Hjem og Hytte › Lagringstelt GarasjeteltBufretkr 1 4900Sommerbutikken AS selger lagringstelt over hele Norge.


Bestill i vår nettbutikk eller ring oss på tlf. Små drivhus, store drivhus og alt av tilbehør for å komme i gang slik du ønsker det. Dyrk urter, grønnsaker og alt av dine favoritter fra naturen.


Drivhus m/galvanisert bunn; 40711-40713A; 407(2). Huset kan løftes lett fra bunnen og plasseres .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.